Химия, хімія, сhemistry

Завдання 10 клас

оновлено 20.05.2020
(роботу виконати на аркуші, підписати та надіслати на ел.адресу  chemistry.nvk26@gmail.com)
10клас   П.І.:___________________________________

Контрольна робота № 2

1. Загальна формула альдегідів:

а) Сn H2nСООН;           б) Сn H2n+1СОН;               в) Сn H2n+2СОН.

 2. Жири це:

 а) карбонові кислоти;          б) етери;         в) естери;          г) альдегіди.

3. Триолеїн на відміну від тристеарину, реагує з

а) водою;            б) воднем;             в) лугом;               г) натрій хлоридом.

 4. Виберіть зв'язок який називають пептидним:

 а) — СО — О — ;                        б) — СО — NH —;

в) — СО — NH2 —;                      г) — СООН — NH —.

 5. Сахароза — це:

 а) моносхарид;            б) дисахарид;                в) полісахарид.

 6. До синтетичних волокон належить:

а) бавовна;           в) капрон;            б) вовна;          г) ацетатне волокно.

7. Встановити відповідність

                          Вітамін                           Хімічна назва

                          1 А                                   а ціанокобаламін

                          2 В2                                 б аскорбінова кислота

                          3 В12                               в рибофлавін

                                                                   г ретинол

8. Які сполуки називають білками?

9.Напишіть структурні формули таких речовин:

а) пентаналю;                  б) 2,3-диметил-5-аміногексанова кислота;

10. Напишіть рівняння реакцій:

а) взаємодія оцтової кислоти з кальцієм;             

б) взаємодія аніліну з бромом.

 11. Внаслідок гіролізу сахарози масою 700 г добули глюкозу масою 360 г. Визначте масову частку домішок, що мітяться у сахарозі.

 12. Яку масу аміноетанової кислоти можна добути при взаємодії мнохлоретанової кислоти масою 56,7 г і аміаку об'ємом 11,2 л?

оновлено 15.05.2020
§ 33 Вітаміни й ферменти
1. Зробіть запис у зошиті:
Вітаміни — низькомолекулярні органічні сполуки різних класів  з відносною молекулярною масою (від кількох десятків до кількох сотень), які в невеликих кількостях, але обов’язково потрібні для здійснення хімічних процесів в організма.


Домашнє завдання (виконати до 20.05.2020)
1. Прочитати параграф 31 
2. Дайте відповідь письмово: 
Наведіть приклади вітаміноносної рослинної й тваринної їжі.
3. Підготуватися до контрольної роботи .
Оновлено 12.05.2020

32. Взаємозв'язок між органічними речовинами

1. Запишіть подану схему.

Ґрунтуючись на знаннях про взаємозв’язки між різними класами сполук, про їхні властивості та методи добування, можна спланувати й здійснити майже будь-які перетворення. Цим користуються хімі-ки-органіки для синтезу нових, ще невідомих сполук.

2. Ознайомтесь з відповідними реакціями стор.185-186 підручника

Домашнє завдання виконати (до 15.05.2020)
1. опрацювати параграф 32 .
2. записати схему в зошит.
3. письмово стор.186 №1.
4. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=aIBWdpI-OfA
Оновлено 05.05.2020

§31. ВОЛОКНА

1. Зробити запис у зошит: 

 Волокна – довгі гнучкі нитки, які виробляють із природних або синтетичних полімерів і використовують для виготовлення пряжі та текстильних виробів.

Розрізняють природні (натуральні) та хімічні волокна.
природні (натуральні) та хімічні волокна
Рослинними називають волокна утворені  у стеблах, листі (льону, коноплі), у насінні (бавовнику) рослин. Їхня основа – целюлоза. Рослинні волокна мають хороші механічні властивості.
Тваринними волокнами є білкові полімери (вовна, шовкові нитки – виділення тутового шовкопряда). Вовняне волокно високоеластичне, має високі теплоізоляційні властивості, шовкове – характерний блиск і міцність.
Мінеральне волокно – азбестове. Із нього виготовляють фільти, брезент, тканини для захисного одягу, шифер, спеціальні папір і картон, тепло- та ізоляційні покриття.
Хімічні волокна бувають штучні і синтетичні. У промисловості добувають волокна обома способами.
Волокна, добуті хімічною переробкою природних полімерів, називають штучними (сировина – целюлоза, бавовняний пух).
Волокна добуті із синтезованих полімерів називають синтетичними (сировина: бензен, фенол, етилен, ацетилен, циклогексан).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (виконати до 11.05.2020)
1. Прочитати §31.
2. Дайте відповідь на питання:
У чому полягає відмінність між природними й хімічними, штучними й синтетичними волокнами?
2. Письмово :
1) Ознайомтеся зі змістом етикеток на кількох текстильних виробах, виготовлених із тканин різного походження, і з’ясуйте, які волокна входять до їхнього складу. 
2) Вивчіть рекомендації щодо догляду за ними, вони допоможуть вам дізнатися більше про властивості волокон, із яких виготовлена тканина.
ОНОВЛЕНО 27.04.2020

§30 Каучук. Гума.

каучук.гума

Каучуки.Гума" - презентація з хімії
Пластмаси, каучуки, гума - презентація з хімії

4. Домашнє завдання 
(виконати до 04.05.2020)
1. Прочитати  §30 (стор.170-176), 
2. Зробити конспект за темою.
3.Письмово відповісти на тест-питання №1-4 стор.176
4. Додаткове завд. №5 стор.176

ОНОВЛЕНО 23.04.2020

§29/2. Пластмаси 

Полімери – хімічні сполуки з високою молекулярною масою, молекули яких складаються з великого числа угрупувань.
Полипропилен и полиизобутилен презентация, доклад
Поліетилен, поліпропілен, полівінілхлорид, полістирол ...Презентация на тему: "Тема уроку: Поняття про полімери на прикладі ...

Презентація на тему Поліпропілен (варіант 2) — презентації з хімії ...Презентація на тему Поліпропілен (варіант 2) — презентації з хімії ...

Поліетилен, поліпропілен, полівінілхлорид, полістирол ...
Презентація на тему Полістирол — презентації з хімії | GDZ4YOUПрезентація на тему Полістирол — презентації з хімії | GDZ4YOU
4. Домашнє завдання 
(виконати до 27.04.2020)
1. Читати параграф 29 (стор.162-170)
2. Зробити записи у зошиті таблиці стор.169. "Найпоширеніші пластмаси".
3. №5 стор.170



Оновоено 13.04.2020
29/1. Пластмаси (параграф 29)
1. Зробіть запис у зошит та вивчіть:
  • Пластмаси — це матеріали, створені на основі полімерів, які здатні під впливом температури і тиску набувати певної форми і зберігати її.

2. стор.162-164 -   ЧИТАТИ

3. Горіння поліетилену


4. Домашнє завдання 
(виконати до 20.04.2020)
1. Зробити записи у зошиті.
2. Читати параграф 29 (стор.162-165)
3. №3 стор.170

ОНОВЛЕНО 09.04.2020


Полімери

1. ЗРОБІТЬ ЗАПИС У ЗОШИТІ (стор.164-165)

Мономер речовина з низькою відносною молекулярною масою, її молекули беруть участь в утворенні макромолекули полімеру.

Структурна ланка група атомів, що багаторазово повторюється у структурі полімеру.  
  
         Ступінь полімеризації (n) кількість структурних ланок у молекулі полімеру.

Полімери високомолекулярні сполуки, що утворюються з низькомолекулярних сполук під час реакцій полімеризації чи поліконденсації.  

Полімеризація — процес перетворення мономера або сумiшi мономерiв у полімер шляхом послідовного приєднання молекул мономерiв до ланцюга, що збільшується, з утворенням високомолекулярної сполуки.

Поліконденсація — це процес утворення високомолекулярних сполук за рахунок взаємодії функціональних груп молекул мономера (мономерів), внаслідок чого утворюються полімер і низькомолекулярна речовина, наприклад, вода.

Залежно від умов ступінь полімеризації може варіювати у значних межах. 

Властивість тіл змінювати форму в нагрітому стані і зберігати її 
 після охолодження називають термопластичністю.
Поімерні метали - презентація з хімії
Рідкісні кристали і полімери. Їх властивості та застосування ...
За формою основного ланцюга полімери бувають лінійні, розгалужені, сітчасті. 

Презентація на тему Полімери (варіант 3) — презентації з хімії ...
За реакцією на збільшення температури полімери класифікують на термопластичні й термореактивні. 
Загальна характеристика пластмас

Основного сировинного для виробництва синтетичних високомолекулярних речовин служать вуглеводні. 

Домашнє завдання. (виконати до 14.04.2020)
1. Виконати запис у зошиті з поданої теми.
2. §28, стор .168 впр. №1-5 (письмово)

Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com

ОНОВЛЕНО 02.04.2020
Виконайте завдання до 08.0402020

Домашнє завдання.  §27, впр. 1-12

Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com


ШАНОВНІ УЧНІ! Чекаю ваші роботи до 01 квітня 2020!
(Далі ви отримаєте нову інформацію та завдання !)


10 клас
Тема «Генетичні зв’язки між оксигеновмісними органічними сполуками. Виконання тренувальних вправ та розв’язування розрахункових задач. Значення та застосування оксигеновмісних органічних речовин і їхній вплив на довкілля»

Матеріали до теми:


Тема «Насичені аміни. Ароматичні аміни. Амінокислоти»

Матеріали до теми:


Перевірка знань:


Виконайте Навчальний проект (на вибір)

  • «Біодизельне пальне».
  • «Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу» та «Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші».
  • «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення»,
  • «Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування»
  • « Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості».

Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар