Химия, хімія, сhemistry

завдання 11 клас

ОНОВЛЕНО 20.05.2020
(роботу виконати на аркуші, підписати та надіслати на ел.адресу  chemistry.nvk26@gmail.com)

Клас:___________ П.І.:___________________________________

Контрольна робота № 2

11 клас

1.    Проста речовина хлор:

       а) важкий газ зеленого кольору;       б) бура летка рідина;

       в) отруйна речовина;                          г) добре розчиняється у воді.

2.   Якісна реакція на карбонат-іон:

       а) дія розчинних солей Аргентуму;

       б) дія розчинних солей Барію;

       в) дія сильних кислот;

       г) дія індикатора.

3.   Тільки окисні властивості Сульфур проявляє в сполуці:

       а) SO3;                                            б) H2S;

       в) SO2;                                             г) H2SO3.

4.    Скло для шибок одержують у результаті сплавлення:

        а) Na2CO3, CaCO3, SiO2;                б) Na2Cl, CaCO3, SiO2;

        в) CaCl2, CaCO3, SiO2;                    г) Na2CO3, NaCl, SiO2.

5.     Формула нітратної кислоти:

        а) HNO2;                                         б) N2O3;

        в) HNO3;                                         г) H3N.

6.     Солі фосфатної кислоти застосовуються:

        а) як вибухові речовини;           б) для виробництва добрив;

        в) для виготовлення гуми.

7.     Запишіть рівняння реакції для здійснення перетворень:

Na2SiO3 H2SiO3SiO2MgSiO3.

8.     Напишіть йонно-молекулярні рівняння реакції взаємодії:

        а) натрій сульфіту та хлоридної кислоти;

        б) амоній нітрату й барій гідроксиду.

9.     Аргентум нітрат масою 8,5 г прореагував із хлоридною кислотою.

        Випав білий  нерозчинний осад масою 7 г. Обчисліть масову

        частку виходу продукту реакції від теоретично можливого.

10.   Крізь розчин кальцій гідроксиду масою 50 г з масовою часткою

        74% пропустили карбон (IV) оксид обємом 12,5 л (н.у.).

        Обчисліть масу солі, що утворилася.

ОНОВЛЕНО 15.02.2020
Домашнє завдання:
1. Виконайте роботу в зошиті. (до 20.05.2020)
2. Підготуватися до контрольної роботи.
Практична робота №2 

 виконана ___ .______________.2020р

Учнем (ученицею) 11 ----класу

________________________________________

(Прізвище, ім’я)

Тема: Практична робота 2

«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»

Варіант 1

Мета: навчитися експериментально доводити наявність генетичного зв’язку між неорганічними речовинами на прикладі складеного фрагмента генетичного ланцюга

Завдання

складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. 

Складіть план експерименту для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом. 

Перегляньте відео проведення дослідів і опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.  

Оформіть звіт, давши відповіді на питання.

Перелік 1. Мідь → купрум (ІІ) оксид → купрум(ІІ) сульфат → купрум (ІІ) гідроксид→  купрум (ІІ) нітрат

Правила безпеки: Перегляньте відео за посиланням  https://youtu.be/BiuvThAaO18

Хід роботи

 Перегляньте відео за посиланнями та запишіть спостереження і хімічні реакції до дослідів

Перелік 1 . Запишіть фрагмент генетичного ланцюга хімічними формулами

________ → _________ → _________ → ________ → _________ .

Відповідно до даного генетичного ланцюга запишіть порядок виконання експерименту. (використовуйте посилання на відео досліди)

1)    1) Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/NygjkiB  та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для першої ланки генетичного ланцюга) _________________________________________________________

Спостереження

-         запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

-         складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

2)    Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/bygkYu0   та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для другої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

Спостереження

-         запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

-         складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

____________________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________

________________________________________________________________

3)    Перегляньте відео фрагмент https://cutt.ly/AygluO8    та запишіть:

порядок виконання експерименту (записати які дії потрібно виконати для третьої ланки генетичного ланцюга) __________________________________________________________

Спостереження

-         запишіть, яку ознаку реакції ви спостерігали під час досліду;

_____________________________________________________________

-         складіть рівняння реакцій.  Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.______________________________________________________________

Висновок:_______________________________________________________


ОНОВЛЕНО 12.05.2020

§33-34 Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

Генетичний зв’язок це зв’язок між речовинами різних класів, що ґрунтується на взаємоперетворенні речовин і показує походження одних речовин від інших.
Хімія 8 клас: Генетичний зв'язок
42. Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук » Народна ...

Домашнє завдання (виконати до 15.05.2020)
1. Опрацюйте  §33-34.
2. Виконати письмово стор.180 №1 -г, 2.
Оновлено 05.05.2020

§32 Біологічне значення металічних і неметалічних елементів

Домашнє завдання (виконати до 11.05.2020)
1. Прочитайте §32.
2. Складіть та запишіть схему "Значення Металів та неметалів", доповніть її інформацією з підручника.
Біологічне значення металічних та неметалічних елементів
Біологічне значення металічних та неметалічних елементів

ОНОВЛЕНО 27.04.2020

§31. Сучасні силікатні матеріали

31.2. Цемент
Презентація на тему "Виробництво цементу"
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО
                 31.2. Керамічне виробництво (стор. 168-170)
Українська кераміка: молочена, поливана, чорнодимлена


 Домашнє завдання (Виконати до 04.05.2020)
1. Прочитати пар.31
2. Виконати завдання №3 стор.170
Оновлено 23.04.2020

31. Сучасні силікатні матеріали

31.1. Поняття про скло

1. Зробити запис у зошиті.

Скло звичайне — прозорий аморфний сплав суміші натрій силікату з кальцій силікатом і кварцовим піском.
Скло (сплав кількох речовин)
СировинаЧистий кварцовий пісок SiО2, сода Na2CO3, вапняк CаCO3. Ці речовини ретельно перемішують і сильно нагрівають. Домішки Mg надають хімічну стійкість; Аl2О3 – міцність; РвО – кришталь.
Хімічний процесNa2CO3 + CaCO3 + 2SiO2  Na2SiO3 + CaSiO3 + 2CO2.
Плавлення, охолодження до +1000оС. Розплавлене скло поступово загустає, утворюючи спочатку в’язку масу, якій можна надати будь-якої форми:
а) видування (ламп, пляшок);
б) пресування (ґудзики);
г) прокатка (листове);
д) витягування (трубки).
.
ВидиДо складу скла входять силікати Na і Ca, або у спрощеному вигляді:
Звичайне скло – Na2O • CaO • 6SiO2;
тугоплавке – K2O • CaO • 6H2O;
кришталеве – K2O • PвO • 6SiO2;
кварцове – із чистого SiO2;
кольорове (з домішками відповідного оксиду металу: CoO – синє, Cr2O3 – зелене, FeO – брудно-зелене, CuO – синьо-зелене, NiO – коричневе або фіолетове, Cu2O – червоне, CdS – жовте). Рубінове – з домішками Au, Cu.

РізовидиСкловолокно – тепло-, електроізолятор, для пошиття спецодягу; склопластик –  міцний як сталь, не гниє; склотекстоліт – для конструкційного матеріалу, не гниє, легко обробляється; ситали – для виготовлення апаратури для хімічних виробництв, деталей машин, труб, електроізоляторів. Скло стійке проти дії радіації.
ЗастосуванняПосуд, оптика, тара, скло, кварцові лампи, апаратура, деталі машин і механізмів.
2.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  (виконати до 27.04.2020)

1) Прочитати параграф 31 стор.164-166.
2) Письмово виконати стор.170 №2
Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com

ОНОВЛЕНО 09.04.2020
ШАНОВНІ УЧНІ! Чекаю ваші роботи !
(Далі ви отримаєте нову інформацію та завдання !)

Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com
Тема «Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти»

Матеріали до теми:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxzYWp0dmNpdGVsYWhpbWlpZXBpZGx1Ym5vaWVsbXxneDpkMzAwZTM0NWExYTNjMmU


Поняття про КИСЛОТНІ та лужні ґрунти.

 (параграф 30)

1. Зробіть запис у зошит:

-   Більшість культурних рослин найкраще розвиваються в ґрунтах з pH від 5,5 до 7,5. 

-   Ґрунти з рН від 6,5 і нижче належать до кислотних. У їхніх водних розчинах є надлишок катіонів Гідрогену.
Прилади для вимірювання кислотності ґрунту
Вапнування — метод пониження кислотності ґрунту шляхом внесення кальциту, доломіту, вапняку, гашеного вапна, крейди. Вапнують ґрунти з рН нижче 5,5.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: (виконати до 15.04.2020)

1. Зробити записи у зошиті.
2. Прочитати параграф 30.
3. Виконати письмово стор.163 №1-3

Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com
оновлено 02.04.2020
1. Зробіть запис у зошит:
Добрива — це речовини чи суміші речовин, хімічні елементи яких необхідні для росту й розвитку рослин. Добрива вносять у ґрунт для збільшення врожайності сільськогосподарських культур та підвищення їх стійкості до несприятливих кліматичних умов.
2. Перегляньте відео

3. Виконайте запис у зошиті:

4. Перегляньте відео


5. Виконайте домашнє завдання. Опрацюйте §30 , 
дайте відповідь на питання    до 08.04.2020


1.З різних джерел дізнайтеся про топ-10 найбільших виробників добрив в Україні (потужність, сировина, продукція). 

2. Поцікавтеся професіями працівників сучасних підприємств з виробництва добрив, закладами, де ці професії здобувають.


 3. Які засоби захисту навколишнього середовища від забруднення діють на підприємствах з виробництва мінеральних добрив?



ШАНОВНІ УЧНІ! Чекаю ваші роботи до 01 квітня 2020!
(Далі ви отримаєте нову інформацію та завдання !)

11 клас
Тема «Поняття про жорсткість води та способи її усунення»

Матеріали до теми:



Тема «Сучасні силікатні матеріали»

Матеріали до теми:


Виконайте один з поданих проектів

Навчальні проекти
7. Штучні алмази у техніці.
8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
11. Кислотні дощі.
12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.


Відповіді надсилати на ел. chemistry.nvk26@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар